Zamówienie, dostawa, reklamacja i zwrot

Zamówienie

  1. Sklep GLAMOUR24.PL dołoży wszelkich starań, aby produkty zamieszczone w naszym sklepie internetowym (zdjęcia) odzwierciedlały  wygląd rzeczywisty a wystawione produkty pokrywały się z bieżącymi stanami magazynowymi. W przypadku niedostępności całości lub  części towaru objętego zamówieniem, Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego a w przypadku dokonania przelewu za  zamówiony towar niezwłocznie zwróci mu otrzymaną od niego kwotę.
  2. W przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedażowej, w przypadku której jest przeznaczona ograniczona liczba towaru, realizacja zamówień następować będzie wg kolejności wpływania zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów określonych tą formą sprzedaży towarów.
  3. Wszystkie towary sprzedawane z opisem OUTLET są tańsze od ich ceny sklepowej od 30% do 85%. W przypadku bielizny, produkty nie posiadają oryginalnych metek a znaki towarowe zostały wycięte lub zamazane za pomocą niezmywalnego mazaka. Istnieje możliwość w przypadku obuwia, że mogą posiadać drobne zadrapania, marszczenia, małe plamki, ślady kleju lub nie identyczną strukturę materiału na lewym i prawym bucie, wady te, nie stanowią w tym przypadku podstaw do uznania reklamacji a tym samym w żadnym stopniu nie mają wpływu na jakość ich użytkowania. Istnieje możliwość zwrotu towaru z opisem OUTLET w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  4. Promocje w sklepie GLAMOUR24.PL nie łączą się ze sobą. W przypadku towarów przecenionych, wyprzedażowych lub OUTLET żaden dodatkowy rabat nie ma już zastosowania.

 

Zasady składania zamówienia

1.Zamówienie może złożyć jedynie klient posiadający aktywne konto w sklepie GLAMOUR24.PL. Aby złożyć zamówienie klient musi być zalogowany. W celu dokonania zakupu konieczna jest rejestracja poprzez podanie danych adresowych tj. Imię, nazwisko,adres, adres e-mail, numer telefonu, login i hasło.
2. Zamówienia w sklepie internetowym www.glamour24.pl można składać na stronach sklepu wypełniając poszczególne formularze zamówienia.
3. Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowych oraz pełnych danych osobowych.
4. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularzy zamówień znajdujących się na stronie internetowej sklepu GLAMOUR24.PL.
5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku:

  • błędnego  czy też częściowego wypełnienia formularza zamówienia oraz braku potwierdzenia zamówienia
  • w czasie 3 dni nie zostanie zaksięgowany przelew w należytej wysokości
  • wysłana przesyłka nie zostanie odebrana

6. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej UPS. Kupujący obciążany jest kosztami dostawy określonymi w momencie składania zamówienia.
7.Klient może wprowadzić zmiany do złożonego zamówienia lub je anulowac droga mailową, pisząc na adres e-mail: kontakt@glamour24.pl do momentu zaksięgowania kwoty podanej w zamówieniu.
8. Za dokonane zakupy w sklepie GLAMOUR24.PL istnieje możliwość płatności w następujący sposób:

  • PRZELEWY KRAJOWE I ZAGRANICZNE
    • Przelewem -  na konto bankowe GLAMOUR24.PL – przelewając pieniądze bezpośrednio na konto Banku  BPH: METROPOLIS 38-400 Krosno Ul. Chopina 164 ,numer rachunku bankowego: 19 2030 0045 1110 0000 0334 7330 Niezwłocznie po zaksięgowaniu pieniędzy na Naszym koncie zamówienie jest pakowane i wysyłane.
    • Za pobraniem - gotówką przy odbiorze towaru.
    • Przy odbiorze- po złożeniu zamówienia z opcją „Odbiór osobisty” istnieje możliwość odbioru towaru w Sklepach Stacjonarnych(Płatności można dokonać gotówką lub kartą płatniczą):
      • Krosno
        • Full Market ul. Kolejowa 27 II p. Glamour butik
        • Plac Targowy ul. Legionów Glamour butik
        • Galeria Krosno Krosno ul. Legionów

9. W przypadku anulowania dwóch transakcji z powodu nieotrzymania wpłaty wynikające ze złożonego zamówienia, konto Klienta w sklepie GLAMOUR24.PL zostanie zablokowane.
10.W szczególnych przypadkach sklep GLAMOUR24.PL zastrzega sobie prawo do odmowy wysyłki za pobraniem w przypadku gdy Klient miał w przeszłości złożone i nieodebrane zamówienie, które zostało wysłane w opcji „Za pobraniem”.
11.Wysyłka towaru od momentu złożenia zamówienia następuje w przeciągu:

  •  48h - w przypadku płatności przelewem, przyjmując że kolejno zakup i księgowanie pieniędzy przypada w dni robocze np: Poniedziałek-Wtorek
  • 24h - w przypadku złożenia zamówienia pobraniowego do godziny 15.

12.GLAMOUR24.pl zastrzega sobie jednak opóźnienie w wysyłce w szczególnych przypadkach do 3 dni roboczych. W przypadku opóźnień Sklep poinformuje o tym Klienta(istnieje mozliwość rezygnacji z zamówienia)

13.GLAMOUR24.PL nie bierze odpowiedzialności za opóźnienia wysyłki związane z brakiem kontaktu z Klientem.

14.Koszty doręczenia zamówień w sklepie GLAMOUR24.PL:

  • Odbiór osobisty - koszt: 0 zł - opcja odbioru dostępna w Sklepach Firmowych w Krośnie: Full Market IIp.  ul. Kolejowa 27 tel. 784759288, Plac Targowy ul. Legionów tel. 784415489.
  • Przesyłka kurierska lub Poczta Polska w opcji po przedpłacie - koszt: 12 zł.
  • Przesyłka kurier lub Poczta Polska w opcji za pobraniem - koszt: 15 zł.

15.Produkt z informacją w opisie np. “dostępność 14 dni” to model z wydłużonym okresem realizacji zamówienia. Zamówienia takie realizowane są w terminie podanym w opisie. Termin dostępności każdego modelu obuwia podany jest zawsze w opisie przedmiotu.

16.Zamówiony towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu jako adres dostawy. Zmiana adresu doręczenia przesyłki po jej nadaniu wiąże się z opłatą 30 zł.

17.Kurierzy doręczają paczki zazwyczaj na następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki, głównie do godz. 17-tej. Kurier podejmuje 3 próby doręczenia przesyłki, dzień po dniu (dni robocze).

18.Nieodebrania paczki i zwrotu przesyłki do nadawcy skutkuje:

  • Obciążeniem Klienta kosztami zwrotu paczki do nadawcy oraz ponownego jej nadania (12 zł + 12 zł, łącznie 24 zł) – jeżeli Klient zgłosi chęć ponownego nadania przesyłki i wyrazi wole jej odebrania
  • Obciążenia Klienta kosztem zwrotu paczki do nadawcy (12 zł) – jeżeli Klient zgłosi chęć rezygnacji z zamówienia i nie wyrazi zgody na ponowne nadanie przesyłki.


Zwrot i wymiana

1.Wymieniane/zwracane przedmioty muszą być dostarczone w oryginalnym opakowaniu, z metkami oraz nie mogą nosić śladów użytkowania. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem)
2. Wymiany/zwroty przyjmowane są tylko i wyłącznie z wydanym w czasie sprzedaży paragonem lub fakturą. Paragon lub faktura jest podstawą do wymiany lub zwrotu gdyby towaru na wymianę nie było - w innym przypadku jest odsyłany przez Nas w paczce zwrotnej.
3. Przed wysłaniem wymiany/zwrotu należy najpierw wysłać e-mail na adres: wymiana@glamour24.pl lub zwrot@glamour24.pl,  a nastepnie proszę czekać na kontakt Naszego Konsultanta w celu realizacji Państwa prośby. Formularz zwrotu/wymiany można pobrać tutaj: http://glamour24.pl/content/7-formularz-zwrotu-wymiany-towaru.Nie wysłanie formularza na w/w e-mail wymiany/zwrotu może znacznie wydłużyć czas wymiany/zwrotu lub wręcz ją uniemożliwić.
4. Wypełnienie i wysłanie drogę elektroniczną formularza zwrotu/wymiany nie stanowi samo w sobie pisemnego odstąpienia od umowy i nie wydłuża czasu na odesłanie paczki o kolejne 14 dni. Jest to skrócona procedura zwrotu rekomendowana przez Sklep. Towar odesłać można w ciągu 10 dni razem z pisemnym odstąpieniem po wcześniejszym zarejestrowaniu go drogą elektroniczną na w/w adresy e-mail (DZ.IV, pkt3).
5. INDEKS produktu potrzebny przy rejestrowaniu formularza wymiany znajduje się na pudełku/opakowaniu/metce - jest on też podawany w e-mailach potwierdzających złożenie/wysyłkę zamówienia.
6. Paczkę z wymianą należy przesłać na adres Sklepu - zostanie on podany w e-mailu potwierdzającym rejestrację formularza a także znajduje się w zakładce „Kontakt” na stronie Sklepu.
7. Koszty przesyłek które dotyczą wymiany/zwrotu ponosi Klient.
8. Koszt przesyłki wymiany/zwrotu w wysokości:

- 12 zł - przesyłka kurierska Poczta Polska należy dołączyć do paczki z wysyłaną wymianą/zwrotem.

9. Zwrot produktu/produktów już raz wymienionych możliwy jest wyłącznie w sytuacji kiedy od doręczenia pierwotnego zamówienia nie minęło 10 dni.

10. Niezastosowanie się do któregoś z powyższych punktów regulaminu jest podstawą do odmowy realizacji wymiany.

11. W stosunku do wymiany/zwrotu ma zastosowanie ustawa z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)

12. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie GLAMOUR24.PL produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania.

13. Sposób opakowania i przewozu zwracanych/wymienianych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Zwracane/wymieniane towary powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (w przypadku obuwia pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).

14. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji (formularza reklamacji wysłanego drogą elektroniczną  [e-mail])

15. Zwrotowi nie podlega zakup „na firmę” (z fakturą VAT) oraz odebrany osobiście.

16. Nie ma możliwości zwrotu należności przekazem pocztowym.

17. Zlecenia przelewów wykonywane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki.

18. W przypadku odrzucenia zwrotu produkt/produkty zostaną odesłane do Klienta na Jego koszt.

Reklamacje

1. Reklamacje obuwia rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VII 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.)
2. W przypadku otrzymania towaru zgodnego z zamówieniem jeżeli jednak rozmiar jest nieodpowiedni zastosowanie ma procedura wymiany, nie reklamacji!
3. GLAMOUR24.PL odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu. Kupujący traci uprawnienia, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sprzedającego o tym fakcie.
4. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (w przypadku obuwia pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
5. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji (formularza reklamacji wysłanego drogą elektroniczną)
6. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.
7. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.)
8. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony, a jeśli nie będzie to możliwe, Sklep zwróci zapłatę lub (po konsultacji z Klientem) zaproponuje na wymianę inny produkt.
9. GLAMOUR24.PL nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
10.Brak kontaktu/informacji o reklamacji ze strony Sklepu oznacza, że została ona rozpatrzona na korzyść Klienta a nowy egzemplarz odesłany na Jego adres na koszt Sklepu.